Keresőoptimalizálás és linképítés

No Comments

Használnod kell azon eszközöket (Pl: Socialmention), melyek jelzik neked, ha valaki megemlíti a márkád 1-1 közösségi oldalon. Képzeld el mekkora katasztrófa lenne, ha nem is tudnál róla, hogy valaki rosszat terjeszt rólad, vagy egy problémás ügyfél teregeti ki az ügyét.

A tudás hatalom! Minél gyorsabban tudsz válaszolni, annál gyorsabban tudod megoldani a kérdést és megvédeni a márkád. A nagy multi cégek is odafigyelnek erre és szinte azonnal reagálnak, ha szükség van rá.
Sajtóközlemény készítése
Mielőtt belevágnánk gondolkozz el mi a célod? Milyen médiában jelensz majd meg? Ki az ideális célcsoport? B2B vagy B2C? Szükség lesz kutatásokra? Van elég minőségi fotó magadról, amin válltól fejcsúcsig látszol? Kész a weboldaladon a Sajtószoba? És nem utolsó sorban rakd bele majd a közösségi elérhetőségeid is és küldd ki az ügyfeleidnek is.
Sajtóközleményünk címe:
A legfontosabb feladat, hogy olyan címet írj, amit a látogatók meglátnak és azonnal el akarják olvasni.

- Legyen meghökkentő és kapd el azonnal az olvasó képzeletét egy rövid, de elgondolkodtató címsorral.
- Használj pozitív címet, ami kitűnik a tömegből, nem lesz nehéz, mert szinte csak negatív címeket látunk.
- Ne használd az “ingyenes” és hasonló unalmas szavakat és kifejezéseket!
Első bekezdés:
Az első bekezdésben foglald össze a témát és a emeld ki a fontos elemeket.
- Írd le röviden: Ki? Mit? Mikor? Hol? Miért? Hogyan?
- Eszedbe ne jusson itt még értékesíteni!
Szöveg felépítése:
A szövegben beszélj az olvasóhoz és amennyiben tudsz, idézz elismert szakértőket a témában. A híradó is azért Dr. Zacher Gábor toxikológust kérdezi, mert elismert és ismert szaktekintély. Készülj fel arra is, hogy minden eszközön olvasható legyen és max. 1 oldal legyen. A befejezésbe mindig illeszd be az elérhetőségeidet. Keresőoptimalizálás http://seoprcikk.hu/keresooptimalizalas-seo/ és SEO.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!